سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرواز‌های مسافربری بزودی در شهرستان سرخس برقرار می‌شود 

  • کد خبر: ۱۷۲۶۹
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
پرواز‌های مسافربری بزودی در شهرستان سرخس برقرار می‌شود 
از ابتدای سال جاری تا پایان امسال، ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در استان خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرارگرفته و تعدادی پروژه دیگر هم افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان در نشست آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های اقتصادی شهرستان سرخس اظهار کرد: تمرکز فعالیت‌های اقتصادی استان بر بخش مردمی و بخش خصوصی است، نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم کرد که آثارش برای مردم شریف استان دیده خواهد شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طی ایام مبارک فجر حدود ۷۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد که بخشی از آن‌ها مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.


رسولیان تاکید کرد: بحث برقراری پرواز در شهرستان سرخس از موضوعاتی است که مورد توجه قرار دارد، در این راستا فرودگاه سرخس مدت‌ها است که آماده بهره‌برداری بوده و از آن استفاده نمی‌شود، به این منظور توافقی هم صورت گرفت تا سیکل‌های پروازی با تضمین شرکت نفت و پالایشگاه گاز خانگیران انجام گیرد؛ همچنین یک بخشی را هم آستان قدس قبول می‌کند تا بتوانیم با پیگیری از طریق شرکت‌های هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها پرواز را در شهرستان سرخس برقرار کنیم.

 

ایجاد اشتغال غیر مستقیم

فرماندار شهرستان سرخس در ادامه این جلسه اظهار کرد: طی دهه مبارک فجر ۶۲ پروژه در شهرستان سرخس با اعتباری بالغ بر ۲۴۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که در مجموع این پروژه‌ها برای هزار و ۶۷ نفر اشتغال مستقیم و برای سه هزار و ۳۶۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌کند.


فرماندار سرخس ادامه داد: در این راستا تعداد هفت پروژه امروز با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان سرخس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

اجرای پروژه هایی به منظور آبادانی شهر


نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی هم در بخشی از این جلسه اظهار کرد: برخی از پروژه‌هایی که امروز با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان سرخس افتتاح شد، پروژه‌هایی بود که تلاش‌های زیادی در طی سال‌ها برای آن‌ها انجام گرفته بود، پروژه‌ای نظیر انتقال آب از سد دوستی به سرخس از همین نوع پروژه‌ها بود که خوشبختانه مردم این شهرستان با از آبی با کیفیت بهتر استفاده خواهند کرد.


سید احسان قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تحقق تدبیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد افزود: در رابطه با تحقق منطقه آزاد سرخس یک آرزوی دیرینه ۲۴ ساله وجود داشت که خوشبختانه بعد از آمدن لایحه آن هفته گذشته در منطقه ویژه اقتصادی سرخس جلسه‌ای با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از اعضای آن برگزار شد که این مهم به تصویب کمیسیون رسید و امیدواریم بعد از ایام تعطیلات مجلس تا پایان عمر مجلس دهم آن را به تصویب صحن علنی برسانیم.


وی تاکید کرد: افتتاح پروژه با اهمیت و تاریخی شبکه آبیاری سد دوستی برای کشاورزان شهرستان سرخس از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته امروز بود.

 

بنیاد برکت


نماینده بنیاد برکت هم در بخشی از این جلسه اظهار کرد: بنیاد برکت در سال ۹۷ سرخس را به عنوان اولین شهرستان آزمایشی خود مشخص کرد و هم‌اکنون در ۱۱ شهرستان تحت عنوان پروژه‌های اشتغال محور بنیاد برکت فعالیت صورت می‌گیرد.


حجت الاسلام داوود حمیدی افزود: سال گذشته در استان ۶۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شد و دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی برای سال ۹۸ ویژه خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است که در حال حاضر سهم شهرستان سرخس ۶۰۰ مورد طرح اشتغالزایی در طول مدت دو سال بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->